تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود
سرخط خبرها

عراق به میزبانی ایران نه گفت| اتوبان یک طرفه رفاقت با همسایه

  • کد خبر: ۶۱۸۱۳
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
عراق به میزبانی ایران نه گفت| اتوبان یک طرفه رفاقت با همسایه
درحالی که تصور می‌شود عراقی‌ها به عنوان یک کشور دوست از منافع ورزشی ایران به خصوص در حوزه فوتبال حمایت کنند، اما عملا این طور نیست و این کشور به میزبانی ایران در گروه انتخاب جام جهانی فوتبال رای منفی داده است!

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، در حالی‌که اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه ایران از مباحث چالش‌برانگیز طی روز‌های گذشته بوده، اما فدراسیون فوتبال کشورمان در بیانیه‌های خود از بیان اتفاق مهمی در این باره طفره رفته است.


موضوع مهمی که به اقدام پشت پرده بحرینی‌ها باز می‌گردد توافق با فدراسیون‌های فوتبال عراق، هنگ کنگ و کامبوج برای میزبانی بوده و شرایط کرونایی در ایران در مقایسه با بحرین که بیش از ۹۰ درصد مردم کشورش را واکسینه کرده، تبدیل به یکی از دلایل اصلی سلب میزبانی از ایران شده است.

بدین معنا که فدراسیون بحرین در کنار اعلام رسمی کاندیداتوری میزبانی خود موافقت سه فدراسیون دیگر گروه C را هم برای میزبانی در منامه گرفته و تنها فدراسیون فوتبال ایران بوده که با درخواست بحرینی‌ها مخالفت کرده، چرا که فدراسیون فوتبال ایران نیز اعلام کرده بود با وجود شرایط کرونایی، تمام دستورالعمل‌های بهداشتی را در زمان مسابقات، محل اسکان تیم‌ها و ... در نظر می‌گیرد.

بدین ترتیب سه فدراسیون دیگر حاضر در گروه به جز فدراسیون ایران، با میزبانی تیم ملی بحرین موافقت کرده‌اند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از دلایل اصلی برای اعطای میزبانی به بحرین را همین موضوع اعلام کند. اعلام موافقت عراق، هنگ‌کنگ و کامبوج برای میزبانی در بحرین در واقع ارائه پاسخ منفی به پیشنهاد میزبانی کشورمان در مرحله برگزاری متمرکز مسابقات بوده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد به زودی در این باره بیانیه‌ای صادر کند و توضیحات لازم را برای شفاف‌سازی ارائه کند. با این حال باید تقصیرات را گردن مدیران سابق فدراسیون فوتبال بیندازیم که حتی نتوانستند رضایت فدراسیون فوتبال عراق را برای موافقت با میزبانی ایران جلب کنند.

اتفاقی عجیب که نشان می‌دهد لابی‌ها میان ایران و سایر کشور‌ها یکطرفه است و وقتی نوبت به آن‌ها می‌رسد، هیچ اقدامی در حمایت از ایران انجام نمی‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->